Evropske filijale američkog "Dženeral motorsa" (GM), nemački "Opel" i britanski "Voksol", počeće da prodaju u trećem tromesečju ove godine, novu "zafiru turer" koja će se na tržištu naći uporedo sa manjim sadašnjim modelom "opel zafira." "Turer", treća generacija varijante "zafira", prvi put će se pojaviti u septembru na Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu. "Opel" je saopštio da će novi model biti najvišeg kvaliteta kao i vozilo srednje veličine "insignija". "Turer" će se na tržištu nadmetati skupa sa minivan jednicama, kao što su "reno senik", "ford C-maks" i "folksvagen turan" i imaće redizajniranu varijantu "fleks7" sistema sedišta koji se nalazi u "zafiri." Pored toga, "turer" će biti ponuđen u dve varijante - sa benzinskim turbo motorom zapremine 1,4 litara i dizel motorom od 2,0 litara sa turbo punjačem. U obe varijante nudi se sistem "stani-kreni", a oba modela će se izrađivati u "Opelovoj" fabrici u Bohumu.
Evropske filijale američkog "Dženeral motorsa" (GM), nemački "Opel" i britanski "Voksol", počeće da prodaju u trećem tromesečju ove godine, novu "zafiru turer" koja će se na tržištu naći uporedo sa manjim sadašnjim modelom "opel zafira."
"Turer", treća generacija varijante "zafira", prvi put će se pojaviti u septembru na Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu.
"Opel" je saopštio da će novi model biti najvišeg kvaliteta kao i vozilo srednje veličine "insignija". "Turer" će se na tržištu nadmetati skupa sa minivan jednicama, kao što su "reno senik", "ford C-maks" i "folksvagen turan" i imaće redizajniranu varijantu "fleks7" sistema sedišta koji se nalazi u "zafiri."
Pored toga, "turer" će biti ponuđen u dve varijante - sa benzinskim turbo motorom zapremine 1,4 litara i dizel motorom od 2,0 litara sa turbo punjačem. U obe varijante nudi se sistem "stani-kreni", a oba modela će se izrađivati u "Opelovoj" fabrici u Bohumu.
Sadašnja "zafira" prodaje se u Nemačkoj za 20.995 evra, dok će cena novog "turera" biti objavljena na Sajmu u Frankfurtu u septembru, kada će početi da se primaju porudžbine.
"Opel" pokušava ponovo da posluje sa profitom posle ukidanja 8.000, od ukupno 48.000 radnih mesta. Prošle godine GM je na poslovima u Evropi izgubio 1,76 milijardi dolara.
Krajem 2010. GM je najavio da će u evropske projekte uložiti 11 milijardi evra, uz seriju otkaza, u okviru plana restrukturisanja "Opela" kako bi GM dobio državnu pomoć za izvlačenje firme iz gubitaka. "Opel" ima fabrike u Nemačkoj, Britaniji, Španiji, Austriji i Poljskoj.
Kompanija planira da početkom 2013. pokrene proizvodnju novog manjeg automobila "junior", kako bi se smanjili gubici i sprečio pad udela prodaje na svetskom tržištu, objavljeno je krajem 2010.
Pored novog manjeg modela, "Opel" priprema električni automobil, novi sportski kupe i manje sportsko-terensko vozilo, u okviru plana širenja ponude.
GM je u periodu krize pre dve godine nameravao da se odrekne nemačke filijale i pronađe kupca koji bi obezbedio novac za ozdravljenje čuvene robne marke, ali je odustao od tog plana, najavljujući da će vlastitim snagama stabilizovati njeno poslovanje.